Dnes má valná Äást lidà svou vlastnà internetovou stránku. A i když móda nejrůznÄ›jÅ¡Ãch blogů ustoupila sociálnÃm sÃtÃm, stále se najdou takovÃ, kterým naopak vyhovuje mÃt svůj vlastnà web. Problém je, že jen velmi málo z nich je skuteÄnÄ› úspěšných. Z jakého důvodu? A co můžeme udÄ›lat, abychom návÅ¡tÄ›vnost své internetové stránky zvýšili?
Â
Â
TÃm prvnÃm, co bychom mÄ›li udÄ›lat, je dávat si pozor na pÅ™ehlednost. Zdaleka ne vÅ¡ichni, kdo ji navÅ¡tÃvÃ, si s internetem rozumÃ. I pro nÄ› vÅ¡ak musà být snadné najÃt informaci, kterou potÅ™ebujÃ. Å ikovnÄ› udÄ›lané záložky a adresáře posloužà k tomuto úÄelu vÃce než dobÅ™e.
Â
Dále jsou zde také barvy. Ty by mÄ›ly odpovÃdat tématu stránky. Pokud se napÅ™Ãklad zabýváme pÅ™Ãrodou, je vhodná zelená Äi hnÄ›dá. V automobilovém průmyslu je pak lepÅ¡Ã Å¡edá v kombinaci s Äervenou. Vždy vÅ¡ak musÃme volit tak, aby spolu ladily. Také nesmà být pÅ™ÃliÅ¡ výrazné, aby neodvádÄ›ly pozornost od textu. Doby neonových pozadÃ, na kterých se nedalo v podstatÄ› nic pÅ™eÄÃst, jsou naÅ¡tÄ›stà již dávno pryÄ.
Â
Â
Pak je tu také propagace. Ta je také pomÄ›rnÄ› důležitá – když o vaÅ¡em webu nikdo nebude vÄ›dÄ›t, pak také nebude navÅ¡tÄ›vován. Dnes naÅ¡tÄ›stà máme hned nÄ›kolik možnostÃ, jak svou stránku propagovat. Zdaleka nejpoužÃvanÄ›jÅ¡Ã je v tomto ohledu SEO, avÅ¡ak zde musÃte poÄÃtat s tÃm, že za to budete muset zaplatit.
Â
Co se textu týÄe, ten by mÄ›l být jednoduchý, srozumitelný, s minimem technických termÃnů. Pamatujte, že na váš web pÅ™ijdou i lidé, kteřà jsou, co se vaÅ¡eho oboru, laici. I oni vÅ¡ak musà být schopni porozumÄ›t tomu, co se jim snažÃte Å™Ãci. Tomu musÃte pÅ™izpůsobit i texty na své internetové stránce.
Â
JistÄ›, může se to zdát jen jako maliÄkosti, avÅ¡ak pokud jde o zvýšenà návÅ¡tÄ›vnosti vaÅ¡eho webu a jeho popularitu, pak zde rozhodnÄ› pomohou. A to je koneckonců ten hlavnà důvod, proÄ to celé vlastnÄ› dÄ›láme.