SEO je vlastně optimalizace pro vyhledávače. Měla by být používána u všech webů, což zahrnuje nejen optimalizaci webových stránek vaší firmy, ale i třeba vašeho e-shopu. Což je obzvlášť důležité, protože skrze váš e-shop přece získáváte výdělky a měli byste tedy dbát na to, aby byl váš e-shop správně nastavený. Dejte si pozor, aby SEO bylo vždy přizpůsobeno tomu, kde svůj e-shop máte zřízený. Je rozdíl, jestli použijete třeba SEO Drupal nebo SEO Fastcentrik.
Pojďme se tedy podívat na nějaké typy pro zlepšení vašeho SEO.
Záměr uživatele
Ve spojitosti s klíčovými slovy, které použijete, by mělo být pro vás nejvíce podstatné to, co je záměrem uživatele, který váš web vyhledal. Tak budete mít jistotu, že vaše stránky budou pro takového uživatele opravdu relevantní.
Budujte důvěryhodnost svého webu
Jestli je váš web nový, těžko ho můžete porovnávat se zaběhnutými weby, které existují třeba pět a více let. Ale někde začít musíte. Proto si budujte důvěryhodnost hned od samotného počátku. K tomu vám může pomoci správně nastavené SEO.
Váš web by měl být uživatelsky přívětivým
Ať už vytváříte na stránkách něco nového, nebo něco aktualizujete, vždy dbejte na to, aby veškeré změny byli přívětivé pro vaše uživatelé a aby to nezhoršilo jejich komfortnost při tom, když navštěvují váš web.
Na SEO myslete hned od začátku
Nejlepší je, pokud SEO správně nastavujete již z počátku, kdy svůj web tvoříte. Proto je dobré, k tomu přizvat odborníka na tuto oblast, vše s ním konzultovat a nechat si poradit při správném nastavování.
Udržujte krátký název domény
Snažíte se do názvu své domény nacpat co nejvíce klíčových slov? To se ale většinou míjí účinkem. Daleko efektivnější pro vás je, pokud udržíte název krátký, řekněme do 20 znaků. Takové názvy si lidé daleko snadněji zapamatují a nebudou mít problém vás poté najít znovu.